Sponsorer

Här finns det möjlighet att synas för företag som vill stöta mig i min satsning mot Paralympics i London 2012.

Landslagets aktiviteter fram till Paralympics

10-11/12 Träningsläger - Stockholm

7-8/1 Träningsläger - Stockholm
19-22/1 Turnering - Pajulahti/Finland
4-5/2 Träningsläger - Stockholm
3-4/3 Träningsläger - Malmö
31/3-1/4 Träningsläger - Malmö
28-29/4 Träningsläger - Stockholm
3-6/5 Turnering - Suprasl/Polen
19-20/5 Träningsläger - Stockholm
25-28/5 Turnering - Belgien
9-10/6 Träningsläger - Malmö
21-24/6 Turnering - Vilnius/Litauen
21-26/7 Paralympic Camp - London/England
27-29/7 Turnering - Malmö/Sverige
17-19/8 Träningsläger - Malmö

24/8-9/9 Paralympics - London/England

Tuesday, December 21, 2010

Årets sista bollpass

I igår kväll var det dags för årets sista goalballpass. För egen del kändes kroppen ganska seg, men så är det ibland.

Idag har jag också gjort en mindre operation i näsan, för att minska risken för nya blödningar. Jag har haft problem med kraftiga näsblödningar de senaste åren, men dem skall jag förhoppningsvis slippa nu.

Nu skall jag vila några dagar så att näsan får läka. Det blir ingen goalballträning för än vi har läger 8-9 januari, men det kommer bli en hel del tid i gymmet under de kommande veckorna.

Det blir en kort men välbehövlig julvila från goalballträningen, känns skönt att få ladda batterierna både fysiskt och mentalt innan vi kör igång med uppladdningen inför det stora målet 2011, IBSA World Games.

Imorgon åker jag till Göteborg för några dagars julfirande med nära och kära.

Passar på att önska er alla en riktigt God Jul!


No comments: