Sponsorer

Här finns det möjlighet att synas för företag som vill stöta mig i min satsning mot Paralympics i London 2012.

Landslagets aktiviteter fram till Paralympics

10-11/12 Träningsläger - Stockholm

7-8/1 Träningsläger - Stockholm
19-22/1 Turnering - Pajulahti/Finland
4-5/2 Träningsläger - Stockholm
3-4/3 Träningsläger - Malmö
31/3-1/4 Träningsläger - Malmö
28-29/4 Träningsläger - Stockholm
3-6/5 Turnering - Suprasl/Polen
19-20/5 Träningsläger - Stockholm
25-28/5 Turnering - Belgien
9-10/6 Träningsläger - Malmö
21-24/6 Turnering - Vilnius/Litauen
21-26/7 Paralympic Camp - London/England
27-29/7 Turnering - Malmö/Sverige
17-19/8 Träningsläger - Malmö

24/8-9/9 Paralympics - London/England

Sunday, December 19, 2010

Bloggen får nytt liv

Jag tänkte att jag skall ta upp bloggen igen. Här kommer ni kunna följa vad som händer mig i satsningen mot Paralympics i London 2012. Det första steget på vägen dit är kvalturneringen som spelas 1-10 april i Turkiet.

Det har hänt lite nya saker på sistone. En stor förändring är att vi har en ny frystränare i landslaget som heter Kenneth Riggberger, han arbetar på Malmö Idrottsakademi. Han har bakgrund innom friidrott framförallt kast grenar, men har också jobbat med olika lagidrotter. Jag tror att hans träningsupplägg kommer hjälpa oss att nå en nivå högre när det gäller den fysiska träningen.

Nu väntar helgerna, skall försöka hinna med lite återhämtning och umgås med släkt och vänner. Men träningsprogrammet skall hinnas med ändå. Det blir ändå skönt att få lite avbrott från vardagen och jobbet, och samla nya krafter inför den fullspäckade våren. Här ovan kan ni se de aktiviteter som väntar.

Kommer försöka uppdatera bloggen ett par gånger i veckan framöver.

No comments: