Sponsorer

Här finns det möjlighet att synas för företag som vill stöta mig i min satsning mot Paralympics i London 2012.

Landslagets aktiviteter fram till Paralympics

10-11/12 Träningsläger - Stockholm

7-8/1 Träningsläger - Stockholm
19-22/1 Turnering - Pajulahti/Finland
4-5/2 Träningsläger - Stockholm
3-4/3 Träningsläger - Malmö
31/3-1/4 Träningsläger - Malmö
28-29/4 Träningsläger - Stockholm
3-6/5 Turnering - Suprasl/Polen
19-20/5 Träningsläger - Stockholm
25-28/5 Turnering - Belgien
9-10/6 Träningsläger - Malmö
21-24/6 Turnering - Vilnius/Litauen
21-26/7 Paralympic Camp - London/England
27-29/7 Turnering - Malmö/Sverige
17-19/8 Träningsläger - Malmö

24/8-9/9 Paralympics - London/England

Tuesday, January 11, 2011

Nytt år, nya möjligheter!

Nu är vardagen igång igen efter julledigheten. För min del har det tyvärr blivit en del vila från träningen under julen på grund av fortsatta problem med näsan. Men efter några läkarbesök och en mindre operation hoppas jag nu att problemen skall vara lösta, och att jag kan köra på med fullt fokus på Paralympicskvalet i april.

Vi rivstartade året med ett träningsläger med landslaget i Stockholm. Det var ett bra läger med mycket matchspel. Det var ett gäng taggade och spelsugna spelare under helgen, det märks att vi närmar oss allvaret.

För egen del var det så klart lite tufft rent fysiskt på grund av det påtvingade träningsuppehållet. Men jag tycker ändå att jag stod för en godkänd insats, kanske framförallt i det defensiva spelet.

Nu väntar hårdträning på hemmaplan. På grund av näsproblemen kommer jag avstå landslagsturneringen i Finland nästa vecka, men efter det räknar jag med att vara tillbaks fullt ut.

No comments: