Sponsorer

Här finns det möjlighet att synas för företag som vill stöta mig i min satsning mot Paralympics i London 2012.

Landslagets aktiviteter fram till Paralympics

10-11/12 Träningsläger - Stockholm

7-8/1 Träningsläger - Stockholm
19-22/1 Turnering - Pajulahti/Finland
4-5/2 Träningsläger - Stockholm
3-4/3 Träningsläger - Malmö
31/3-1/4 Träningsläger - Malmö
28-29/4 Träningsläger - Stockholm
3-6/5 Turnering - Suprasl/Polen
19-20/5 Träningsläger - Stockholm
25-28/5 Turnering - Belgien
9-10/6 Träningsläger - Malmö
21-24/6 Turnering - Vilnius/Litauen
21-26/7 Paralympic Camp - London/England
27-29/7 Turnering - Malmö/Sverige
17-19/8 Träningsläger - Malmö

24/8-9/9 Paralympics - London/England

Monday, March 28, 2011

Snart är det dags!

I helgen hade vi det sista träningslägret inför avresan till Antalya, denna gången höll vi till i Malmö.



Under lördagen spelade vi match mot Danmark som vi vann stort efter mycket bra spel från vår sida. Vi fortsatte sedan att spela ytterligare 3 halvlekar där vi lånade ut två spelare till Danskarna, även i dessa matcher presterade vi ett mycket bra lagspel med en hög lägstanivå. Det märkstydligt att toppformen är här och att vi är redo för allvaret.



Lördagskvällen ägnade vi åt lagaktivitet, vi begav oss till utmaningarnas hus, där man kan tävla i olika celler ungefär som i Fångarna på fortet. Tävlingen vanns av mitt lag som bestod av mig, Piotr, Niklas och Florim. Efter den välförtjänta segern fortsatte vi till Rådhuskällaren för middag i form av Filéfrossa. Kvällen var mycket lyckad, och det kändes bra att göra något helt annat tillsammans.



På söndagsförmiddagen spelade vi en internmatch, det blev en bra match av hög kvalitet. Det känns väldigt bra efter helgen, formen och självförtroendet i laget är på topp och alla är riktigt taggade inför resan.



För egen del är jag också mycket nöjd med helgen. Jag känner nu att speeden jag saknat i kroppen börjar komma på riktigt, och formen känns rikligt bra. Efter matcherna vi spelat i helgen känner jag också att jag återfått ett starkt självförtroende, och är nu väldigt sugen på att få spela viktiga matcher igen.



På fredag är det alltså dags för avresa till Antalya. Så i veckan blir det bara lättare träning och förberedelser inför resan. Ovan kan ni se när vi spelar våra matcher, mer information om turneringen kan ni läsa här http://www.ibsaworldgames2011.com/. Jag återkommer självklart också med rapporter här på bloggen under turneringens gång.



Nu kör vi!

No comments: